3.2. Διάρκεια θεματικών ενοτήτων – παρουσίες – αριθμός εκπαιδευτών

Δημιουργηθηκε στις Πέμπτη, 09 Μαΐου 2013 Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 09 Μαΐου 2013 Ημερομηνία Δημοσίευσης

1. Η διάρκεια της ωριαίας διδασκαλίας όλων των Θ.Ε. καθορίζεται σε 45 λεπτά ή όπως διαφορετικά καθορίσει με απόφαση ο Γενικός Γραμματέας Δ.Β.Μ. για τα Ι.Ε.Κ., όπου παρουσιάζεται ανάγκη διαφοροποίησης λόγω εξαιρετικών συνθηκών.

2. Η διδασκαλία των εργαστηριακών Θ.Ε. ή του εργαστηριακού μέρους των μικτών Θ.Ε. είναι δυνατό να γίνεται συνεχόμενη μέχρι τρεις (3) διδακτικές ώρες.

3. Η διάρκεια των διαλειμμάτων ορίζεται σε 5 λεπτά, εκτός του τρίτου διαλείμματος που μπορεί να φτάνει τα 15 λεπτά.

4. Στις περιπτώσεις συνεχούς διδασκαλίας των εργαστηριακών Θ.Ε. ή του εργαστηριακού μέρους των μικτών Θ.Ε. το διάλειμμα θα είναι αθροιστικό.

5. Μετά την είσοδο του εκπαιδευτή στην αίθουσα διδασκαλίας ή στον εργαστηριακό χώρο δεν επιτρέπεται η είσοδος καταρτιζομένων.

6. Οι παρουσίες λαμβάνονται υποχρεωτικά ανά ώρα κατάρτισης, με την έναρξη της ώρας και με ευθύνη του εκπαιδευτή ή των εκπαιδευτών.

7. Ο αριθμός των καταρτιζομένων ανά εκπαιδευτή ρυθμίζεται με απόφαση του Γενικού Γραμματέα Δ.Β.Μ.

 

 

Σχόλια   

 
+2 #5 ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΤΡΟΚΑΝΑΣ 20-05-2013 18:25
Ένα μείζον θέμα είναι ο αριθμός των καταρτιζόμενων ανά τμήμα. Αναγνωρίζω τις οικονομοτεχνικέ ς ανάγκες, αλλά είναι αδύνατο να γίνει ποιοτικό μάθημα με τμήματα των 25-30 ατόμων. Υπό τέτοιες συνθήκες νιώθω ότι κάποιες φορές αναγκαζόμαστε να κάνουμε τους παιδονόμους! Από την πείρα μου λειτουργεί καλά ο αριθμός 15-18 και φυσικά όσο λιγότεροι τόσο καλύτερη η παρεχόμενη κατάρτιση.
Παράθεση
 
 
+3 #4 ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΤΡΟΚΑΝΑΣ 20-05-2013 18:24
Ο συνάδελφος που κάνει λόγο για διδασκαλία συνεχόμενου 2ωρου με βρίσκει σύμφωνο. Προσωπικά έχω δοκιμάσει και τα δύο, και διαπίστωσα ότι το 2ωρο μάθημα έχει μεγαλύτερη συνοχή, βοηθάει στην κάλυψη μεγαλύτερης ύλης από ό,τι 2 μεμονωμένες ώρες. Ωστόσο, αυτό νομίζω ότι είναι θέμα λειτουργίας των ΙΕΚ και μάλλον έχει στοιχεία "εθιμικά".
Παράθεση
 
 
+3 #3 Ιωάννης Δημ.Κατσίρης 16-05-2013 04:12
Ο αριθμός των καταρτιζομένων ανά εκπαιδευτή να ακολουθεί κάθε φορά τα ισχύοντα για την Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση (ΕΠΑΛ – ΕΠΑΣ – ΣΕΚ) του Υπουργείου Παιδείας, προκειμένου να μην υπάρχουν συγχύσεις και διαστρεβλώσεις.
Παράθεση
 
 
+5 #2 ΧΑΡΙΤΑΚΗΣ ΚΙΣΣΑΝΔΡΟΣ 14-05-2013 09:41
ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΩΣΤΟΥΝ ΤΑ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΙΕΚ ΑΝΑ ΠΕΡΙΟΧΗ.

ΜΕΡΙΜΝΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΥΓΗ ΣΒΗΣΙΜΑΤΟΣ ΑΠΟΥΣΙΩΝ.
ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΡΗΤΑ ΣΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟ 25% ΜΕΧΡΙ ΠΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΑΥΞΗΘΕΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΕΙΕΤΑΙ ΜΕ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟΔΟΤΗ Ή ΙΚΑ).
Παράθεση
 
 
+8 #1 ΚΑΡΒΟΥΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 13-05-2013 10:46
- Το 5λεπτο του διαλείμματος δεν φτάνει ούτε για να "ανεβοκατέβουν" τις σκάλες.
- Να εξεταστεί η δυνατότητα διδασκαλίας "2ώρου" και ύπαρξης μεγαλύτερου διαλείμματος.
Παράθεση
 

Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

copyright 2012 © | ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ