2.4. Επάρκεια εκπαιδευτών και εκπαιδευτικών μέσων

Δημιουργηθηκε στις Πέμπτη, 09 Μαΐου 2013 Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 09 Μαΐου 2013 Ημερομηνία Δημοσίευσης

1. Ως Εκπαιδευτής Ενηλίκων ορίζεται ο επαγγελματίας, ο οποίος διαθέτει τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για την άσκηση του επαγγέλματός του και την απαιτούμενη πιστοποιημένη Εκπαιδευτική Επάρκεια για τη γενική εκπαίδευση ενηλίκων και την επαγγελματική κατάρτιση στο πλαίσιο της Δια Βίου μάθησης, όπως προσδιορίζεται σχετικά στο εκάστοτε ισχύον πιστοποιημένο Επαγγελματικό Περίγραμμα Εκπαιδευτή Ενηλίκων.

2. Η επάρκεια και διαρκής ανανέωση και επικαιροποίηση των προσόντων των εκπαιδευτών και η χρήση των κατάλληλων εκπαιδευτικών μεθόδων και εργαλείων, συμπεριλαμβανομένων των τεχνικών εκπαίδευσης ενηλίκων, αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για τη διασφάλιση της υψηλής ποιότητας της παρεχόμενης κατάρτισης.

3. Για το λόγο αυτό τα προγράμματα σπουδών περιλαμβάνουν σαφείς κατευθύνσεις αναφορικά με τα προσόντα των εκπαιδευτών ανά Θ.Ε. και με τα απαιτούμενα εκπαιδευτικά μέσα, μεθοδολογίες και εργαλεία.

 

 

Σχόλια   

 
-1 #9 ΑΝΤΩΝΗΣ 23-05-2013 13:29
Eιναι απαραδεκτο με την μοριοδοτηση να προηγουνται καταρτιστες ανευ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗΣ και ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ εμπειριας και το μαθημα ειδικα οταν ειναι μικτο να γινεται καλυτερα απο τον εμπειρο στα χρονια εκπειδευτη και με τον μεταπτυχικα και με συναφεια να λεει αλλα αντι αλλων.ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ και η 3 μελης επιτροπη οπως ηταν παλια να εξεταζει ΧΡΟΝΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Παράθεση
 
 
+2 #8 ΠΑΝ ΒΟΥΓΛΑΝΗΣ 22-05-2013 11:11
ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΓΝΩΣΕΩΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ ΜΕ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΜΩΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥΣ
ΣΤΟ ΤΡΕΧΟΝ ΕΞΑΜΗΝΟ ΤΟ ΚΑΘΕ ΙΕΚ ΕΙΧΕ 1500 ΜΕ 1800 ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΝΑ ΕΛΕΓΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΣΕ 3 ΔΙΑΘΕΣΙΜΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΑΥΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΟΧΙ ΦΥΣΙΚΑ ΑΥΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΥΣΕΤΕ.ΠΟΛ ΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΤΡΩΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΣΕ ΒΑΘΜΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ Η ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ
Παράθεση
 
 
+3 #7 ΚΑΡΒΟΥΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 21-05-2013 10:10
1) Τα ΙΕΚ ιδρύθηκαν με σκοπό να έχουν ευέλικτα προγράμματα που θα προσαρμόζονται τακτικά και θα βρίσκονται στην αιχμή της Τεχνολογίας. Σήμερα, από πλευρά εξοπλισμού και αναθεώρησης προγραμμάτων που βρίσκονται;
2) Ζητάμε άλλο επίπεδο για τα ΙΕΚ σε σχέση με ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ και βολευόμαστε στο να καλύπτουν τις ανάγκες μας με τον υπάρχοντα εξοπλισμό τους τα ΣΕΚ, που σε πολλές περιπτώσεις δεν είναι σύγχρονος. Έτσι, τα παραπάνω δεν συμβιβάζονται...
3) Σύγχρονες ειδικότητες που θεματικά δεν "καλύπτονται" από ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ και με σύγχρονο εξοπλισμό. Έτσι θα αξιοποιηθούν και οι αξιόλογοι Εκπαιδευτές, και θα μπορεί να αξιολογηθεί κάθε ΙΕΚ. Αλλιώς, σχεδιάζουμε αξιολογήσεις (εσωτερική-εξωτ ερική) χωρίς περιεχόμενο...
Παράθεση
 
 
+2 #6 ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΤΡΟΚΑΝΑΣ 20-05-2013 18:11
Για την επάρκεια εργαλείων τι να πει κανείς...Πολλά ΙΕΚ δεν έχουν projectors που να λειτουργούν ή να επαρκούν για όλα τα τμήματα συγχρόνως. Ευτυχώς που μερικά συστεγάζονται με σχολεία και κάνουμε χρήση αυτών. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:ΕΞΕΥ ΡΕΣΗ ΠΟΡΩΝ!!!!
Παράθεση
 
 
+3 #5 ρηγ 20-05-2013 10:15
για ποιά επάρκεια εκπαιδευτών μιλαμε? Ας ξεκινήσει η υποβολή αιτήσεων στον αρμόδιο φορέα και μετά το βλέπουμε
Παράθεση
 
 
+4 #4 τζηκας γεωργιος 15-05-2013 21:48
ΤΑ ΙΕΚ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΓΑΣΙΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ ΖΥΜΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Παράθεση
 
 
+4 #3 ΠΙΚΟΥΛΑΣ 14-05-2013 11:08
Το κάθε δημόσιο ΙΕΚ πρεπει να εξοπλιστεί με δικό του εργαστηριο ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ .η Συστεγαση και η παραχωρηση απο τα ΣΕΚ παλιας τεχνολογίας εργαστηρίων δεν εξυπηρετεί .Απο το 2004 και μετά δεν έχει γίνει καμμια εγκατασταση εργαστηρίων στα περισοοτερα ΙΕΚ με αποτέλεσμα να υπαρχει εύλογη δυσαρέσκεια απο τα ΕΠΑΛ και τα ΣΕΚ για την χρήση των εργαστηρίων τους
Παράθεση
 
 
+6 #2 ΜΙΧΑΗΛ ΜΑΥΡΙΔΗΣ 14-05-2013 10:39
Μην αγνοείται τους καθαρούς επαγγελματίες τεχνικών ειδικοτήτων που έχουν πολύτιμη εμπειρία και άμεση επαφή με την αγορά εργασίας. Θα είναι δύσκολο να αποκτήσουν τα τυπικά προσόντα και θα καταλήξει οι διδάκτορες να κάνουν συγκολλήσεις μετάλλων, άν θα κάνουν τελικά!!!
Παράθεση
 
 
+2 #1 ΧΑΡΙΤΑΚΗΣ ΚΙΣΣΑΝΔΡΟΣ 14-05-2013 10:15
ΚΑΛΕΣ ΟΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ. ΣΤΙΣ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΔΕΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ??. ΣΑΝ ΘΕΣΜΟ ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΕΤΑΙΡΟΙ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΓΚΩΝΗΣΕΙ.
Παράθεση
 

Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

copyright 2012 © | ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ