2.1. Αυτοαξιολόγηση - Δείκτες ποιότητας - Στοχοθέτηση

Δημιουργηθηκε στις Πέμπτη, 09 Μαΐου 2013 Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 09 Μαΐου 2013 Ημερομηνία Δημοσίευσης

1. Για τη διασφάλιση της ποιότητας της παρεχόμενης κατάρτισης, τα δημόσια Ι.Ε.Κ. εφαρμόζουν, σε ετήσια βάση, αυτοαξιολόγηση σύμφωνα με το θεσμοθετημένο πλαίσιο για τη διασφάλιση ποιότητας.

2. Η αυτοαξιολόγηση περιλαμβάνει την αξιολόγηση τόσο των εφαρμοζόμενων πολιτικών και διαδικασιών, όσο και την αξιολόγηση μετρήσιμων αποτελεσμάτων επίδοσης.

3. Τα μετρήσιμα αποτελέσματα σχετίζονται με τους δείκτες ποιότητας, συμπεριλαμβανομένων των κύριων δεικτών ποιότητας του πλαισίου, τους οποίους οι Διοικήσεις των δημοσίων Ι.Ε.Κ. πρέπει να στοχοθετούν και παρακολουθούν συστηματικά, με την εποπτεία της Γ.Γ.Δ.Β.Μ. και την υποστήριξη εφαρμογής από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.

4. Τα μετρήσιμα αποτελέσματα των δεικτών ποιότητας πρέπει να καταχωρίζονται σε τακτά χρονικά διαστήματα σε ειδική βάση δεδομένων, σύμφωνα με τις διαδικασίες που έχουν θεσπιστεί, ώστε να δημιουργείται το απαραίτητο υπόβαθρο για τη συγκριτική αξιολόγηση μεταξύ Ι.Ε.Κ. και επομένως για την κινητοποίηση της διαρκούς βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών.

 

 

Σχόλια   

 
+3 #5 Σπυράτου Αικατερίνη 24-05-2013 06:01
ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΩΝ ΙΕΚ ΜΕ :
ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ
ΕΠΟΠΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
ΥΠΟΔΟΜΕΣ
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ (ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ -Η.Υ, -ΦΩΤΟΤΥΠΙΚΟ)
ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΡΙΜΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΝΑ ΓΙΝΕΙ;
Παράθεση
 
 
+4 #4 ΠΑΝ ΒΟΥΓΛΑΝΗΣ 21-05-2013 19:18
ΠΡΩΤΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΙ ΕΠΟΠΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
ΠΡΩΤΑ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΑ ΙΕΚ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΣΤΑ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ.ΑΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ (ΜΑΡΚΑΔΟΡΟΥΣ ΚΛΠ)ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΛΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ.ΚΥΡΙΟ Ι ΣΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΙΕΚ ΟΙ ΔΝΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ Δ/ΝΤΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΗΡΩΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΕ ΑΥΤΑΠΑΡΝΗΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΥΠΕΡΒΑΛΛΟΥΝ ΕΑΥΤΟΥΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΑ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥΣ.
Παράθεση
 
 
+17 #3 ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡ 16-05-2013 14:08
Η στοχοθέτηση, η διασφάλιση της ποιότητας, η συγκριτική αξιολόγηση των ΙΕΚ και τα λοιπά πομπώδη και βαρύγδουπα, προϋποθέτουν κυρίως τα εξής: 1)την ύπαρξη σε κάθε ΙΕΚ σύγχρονων εργαστηρίων 2)ευελιξία στον τομέα της συντήρησης του εργαστηριακού εξοπλισμού 3)όχι μόνο ποσοτικά, αλλά και ποιοτικά ισότιμη μεταχείριση του ανθρώπινου δυναμικού το οποίο στελεχώνει το κάθε ΙΕΚ. Είναι αυτονόητο πως δεν μπορεί σε ένα ΙΕΚ να υπάρχουν π.χ. 7 άτομα στη γραμματεία του και σε κάποιο άλλο 2 ή κάποιο ΙΕΚ να στελεχώνεται με απαραίτητες ειδικότητες όπως πληροφορικής και οικονομικών επιστημών και κάποιο άλλο με φυσικής αγωγής και καλλιτεχνικών. Αν η επιλογή συνεργατών γινόταν από το Δ/ντή του ΙΕΚ, τότε θα ήταν λογικό να είχε αυτός την απόλυτη ευθύνη της πορείας του ΙΕΚ. Όταν όμως άλλοι καθορίζουν τον αριθμό και την ποιότητα αυτών με τους οποίους θα κληθεί να συνεργαστεί ο Δ/ντής του ΙΕΚ, τότε νομίζω ότι η κύρια ευθύνη της πορείας, της επίτευξης ή μη των στόχων βαρύνει αυτούς και όχι το Δ/ντή του ΙΕΚ.
Παράθεση
 
 
+4 #2 ΧΑΤΖΗΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΣΤ 16-05-2013 06:50
Η αξιολόγηση του επιπέδου των κατα τόπους ΙΕΚ, των εκπαιδευτών, της διεύθυνσης, των μέσων αλλά και τις διάθεσης επίλυσης προβλημάτων, θα πρέπει να γίνεται τόσο από το μη μόνιμο προσωπικό όσο και από τους σπουδαστές.

Είναι συνήθης πρακτική, να φαίνονται όλα θαυμάσια στα ανώτερα κλιμάκια και στην πραγματικότητα να υπολειτουργεί ή να μην έχουν εντοπιστεί προβληματικά σημεία.
Ο καλύτερος τρόπος θα ήταν μέσω μιας online φόρμας όπου θα συγκεντρώνονται τα στατιστικά. Η online διαδικασία διασφαλίζει αφενός την άμεση καταχώρηση των στοιχείων χωρίς επιπλέον εργασία προσωπικού και αφετέρου ότι δεν θα τροποποιηθούν από τον οποιοδήποτε τοπικό χειριστή για να εξυπηρετούν.
Παράθεση
 
 
+7 #1 ΚΑΡΒΟΥΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 13-05-2013 10:29
Απαραίτητο στοιχείο για τη "διασφάλιση της ποιότητας της παρεχόμενης κατάρτισης" ανά ΙΕΚ, είναι η εξασφάλιση ίδιου επιπέδου ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ(ΕΡΓΑ ΣΤΗΡΙΩΝ) & ΕΠΟΠΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ...Π ΟΥ ΣΉΜΕΡΑ ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ!
Παράθεση
 

Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

copyright 2012 © | ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ