4.3. Επιμόρφωση εκπαιδευτών

Δημιουργηθηκε στις Πέμπτη, 09 Μαΐου 2013 Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 09 Μαΐου 2013 Ημερομηνία Δημοσίευσης

1. Αποτελεί ευθύνη των εκπαιδευτών η διαρκής ενημέρωση και ανανέωση των γνώσεών τους αναφορικά τόσο σε σχέση με το ίδιο το αντικείμενο των Θ.Ε., που διδάσκουν, όσο και σε σχέση με τις μεθόδους διδασκαλίας, που εφαρμόζουν, και το εκπαιδευτικό υλικό, που διανέμουν ή / και γνωστοποιούν στους καταρτιζομένους.

 

2. Ωστόσο, η Γ.Γ.Δ.Β.Μ., στο πλαίσιο διασφάλισης της ποιότητας της παρεχόμενης επαγγελματικής κατάρτισης, είναι δυνατό να οργανώνει και διεξάγει εκπαιδευτικά σεμινάρια ανάπτυξης των προσόντων των εκπαιδευτών, ειδικά δε σε θέματα εκπαίδευσης ενηλίκων και επαγγελματικής κατάρτισης.

 

 

Σχόλια   

 
+2 #5 ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΙΚΑΣ 24-05-2013 03:03
Να δημιουργηθεί η εξ αποστάσεως εκπαίδευση εκπαιδευτών ΔΙΕΚ με κάποιο ποσό και όσοι την ολοκληρώνουν και πιστοποιούνται να διδάσκουν στα ΔΙΕΚ. Άλλωστε πληρώνονται σεμινάρια που θέλουν να αναγνωρίζονται και να μοριοδοτούνται σε διάφορους φορείς.
Παράθεση
 
 
+3 #4 ΓΙΩΤΑ Δ. 20-05-2013 18:52
-Η Γ.Γ.Δ.Μ θα πρέπει να οργανώνει σεμινάρια για να επιμορφώνει τους εκπαιδευτές και όχι μόνο
-Γιατί πρέπει να υπάρχει όριο μορίων στην επιμόρφωση;Εγώ συμπλήρωσα το όριο των 250 ωρών με ένα μόνο σεμινάριο(από τα 2 των 250 ωρών που έκανα) από δομή του ίδιου του υπουργείου.
Παράθεση
 
 
+3 #3 ΑΘΑΝ. Κ. ΔΕΒΕΤΖΙΔΗΣ 19-05-2013 09:07
Η επιμόρφωση είναι το κλειδί για την παροχή επικαιροποιημέν ων στοιχείων γνώσης στους εκπαιδευόμενους αλλά και κατεύθυνση προς την απόκτηση της γνώσης. Κατά την επιλογή εκπαιδευτών θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη κάθε πιστοποίηση που περιλαμβάνει Διδακτικές Μονάδες από φορείς της γ/θμιας εκπαίδευσης και ερευνητικά κέντρα π.χ. το ΚΒΕ του ΑΠΘ.
Παράθεση
 
 
+3 #2 ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΟΥ ΠΑΡΙΣ 17-05-2013 07:41
Υπάρχει άμεση ανάγκη επιμόρφωσης των εμπειροτεχνών εκπαιδευτών.θα πρέπει να αποχτίσουν θεωρητικό υπόβαθρο για κάθε αντίστοιχη ειδικότητα.Εφαρ μόζουν "κακές πρακτικές" και μεταφέρουν "λάθος γνώση". Δεν γνωρίζουν πάντα τα προβλεπόμενα από την υφιστάμενη νομοθεσία και δεν την λαμβάνουν υπόψην τους κατά την κατάρτηση.
Παράθεση
 
 
+5 #1 Ιωάννης Παπαδόπουλος 16-05-2013 19:44
Με εντυπωσιάζει η "χαλαρή" διατύπωση για την συμβολή της Γ.Γ.Δ.Β.Μ. στην επιμόρφωση των εκπαιδευτών. Η Γ.Γ.Δ.Β.Μ. πρέπει να έχει κυρίαρχο, ουσιαστικό και συνεχή ρόλο στην επιμόρφωση των εκπαιδευτών σε όσο το δυνατό μεγαλύτερο φάσμα θεμάτων, αν όντως επιδιώκεται η διασφάλιση ποιότητας της κατάρτισης.
Παράθεση
 

Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

copyright 2012 © | ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ