4.2. Αξιολόγηση εκπαιδευτών

Δημιουργηθηκε στις Πέμπτη, 09 Μαΐου 2013 Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 09 Μαΐου 2013 Ημερομηνία Δημοσίευσης

1. Η αξιολόγηση των εκπαιδευτών λαμβάνει χώρα (α) από τους ίδιους τους καταρτιζόμενους με την ολοκλήρωση της διδασκαλίας της Θ.Ε. και με τη χρήση ειδικού ερωτηματολογίου αξιολόγησης,  (β) από το Διευθυντή του Ι.Ε.Κ., ο οποίος αξιολογεί τα αποτελέσματα των ερωτηματολογίων και τη γενικότερη εμπειρία από τη συνεργασία με τον εκπαιδευτή.

 

2. Εκθέσεις αξιολόγησης των εκπαιδευτών συντάσσονται από τους Διευθυντές των Ι.Ε.Κ. με την ολοκλήρωση κάθε εξαμήνου κατάρτισης και τηρούνται στα κατά τόπους Ι.Ε.Κ. εντός των φακέλων των εκπαιδευτών.

 

3. Ο εκπαιδευτής υποχρεούται με την ολοκλήρωση της διδασκαλίας των Θ.Ε. του να συντάσσει έκθεση αξιολόγησης, στην οποία αναφέρει τις παρατηρήσεις του και ενδεχόμενες προτάσεις βελτίωσης αναφορικά με τις συνιστώσες της εκπαιδευτικής διαδικασίας (πρόγραμμα σπουδών, εξοπλισμός / εργαστήρια, οργάνωση, συνεργασία, καταρτιζόμενοι, κλπ) και την οποία προωθεί στο Διευθυντή του ΙΕΚ.

 

4. Οι εκθέσεις αξιολόγησης των εκπαιδευτών συνεκτιμώνται κατά την ανωτέρω διαδικασία επιλογής.

 

 

Σχόλια   

 
+6 #12 ΚΑΡΒΟΥΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 24-05-2013 09:08
- Αξιολόγηση Εκπαιδευτών από α) καταρτιζόμενους , και β) από τη Διοίκηση/Γραμμα τεία (το έχουμε δοκιμάσει βάσει εντύπου κριτηρίων του πρώην ΟΕΕΚ. Δεν είναι όμως "πανάκεια". Αυστηροί-απαιτη τικοί Εκπτες, πολλές φορές αξιολογούνται αρνητικά από τους καταρτιζόμενους . Αντίθετα "μαθητοπατέρες" , χαλαροί που δεν βάζουν απουσίες κρίθηκαν θετικά.., Οπότε, ο συνδυασμός με την εικόνα της διοίκησης, δημιουργία προβλημάτων, συνέπεια, κ.λπ., δίνει τη λύση.
- Αξιολόγηση λειτουργίας ΙΕΚ, α) από καταρτιζόμενους και β) από Εκπτες
Παράθεση
 
 
+2 #11 ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΙΚΑΣ 23-05-2013 08:13
Εκτός της τελικής αξιολόγησης να υπάρχει και η ενδιάμεση διαμορφωτική από τους καταρτιζόμενους ώστε να υπάρχει ολοκληρωμένη και συγκρινόμενη άποψη και παράλληλα να αξιοποιούνται και τα πλεονεκτήματα της διαμορφωτικής για βελτίωσης κατά τη διάρκεια.
Παράθεση
 
 
+7 #10 ΠΑΝ ΒΟΥΓΛΑΝΗΣ 22-05-2013 11:19
ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΘΕ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΝΑ ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΥΠΟΨΗ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ.
Παράθεση
 
 
+2 #9 ρηγ 21-05-2013 04:48
Ο εκπαιδευτής αξιολογείται καθημερινά από τους καταρτιζόμεους μέσα στην αίθουσα. θεωρώ ότι η αξιλόγηση πρέπει να γίνεται στους εκπ/τές από τους καταρτιζόμενους στο τέλος κάθε εξαμήνου. ο Δ/ντής των ΔΙΕΚ αξιολογεί τους εκπ/τές ως προσ τυη συνέπεια τους και τη γενικότερη συνεργασία με το ΔΙΕΚ λαμβάνοντας υπόψη του και τις εκθέσεις των καταρτιζομένων. χρήσιμη είναι φυσικά και η αυτοαξιολόγηση των εκ/τών. οι εκθέσεισ αξιόλογησης θα πρέπει να λαμβάνονται απαραιτήτως υπόψη στην επιλογή των εκπαιδευτών
Παράθεση
 
 
+5 #8 ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΤΡΟΚΑΝΑΣ 20-05-2013 18:35
Να θέσω και το αντίστροφο θέμα. Οι εκπαιδευτές δε θα πρέπει να αξιολογούν το επίπεδο συνεργασίας με το προσωπικό των ΙΕΚ, κατά πόσο δηλαδή διευκολύνεται το έργο τους ή βρίσκουν κάποιον για να επιλύσουν άμεσα τα προβλήματα που ανακύπτουν? Γιατί θα πρέπει κανείς να βλέπει το νόμισμα και από τις δύο όψεις....
Παράθεση
 
 
+7 #7 ΜΑΡΘΑ 20-05-2013 09:40
Αξιολόγηση οπωσδήποτε!!! Από σπουδαστές και Δ/νση ΙΕΚ.
Και η έκθεση αξιολόγησης από τον εκπαιδευτή θα ήταν πολύ χρήσιμη!
Παράθεση
 
 
+2 #6 ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΤΡΟΚΑΝΑΣ 20-05-2013 08:38
Είναι απόλυτα σωστή η παράγραφος 3 για σύνταξη αναφοράς στο τέλος των μαθημάτων με παρατηρήσεις του εκπαιδευτή(feed back). Υπάρχουν λ.χ. ειδικότητες στις οποίες το μάθημα του δικαίου έχει τερατώδη ύλη που αντικειμενικά δεν μπορεί να διδαχθεί στις προβλεπόμενες ώρες. Αρκεί τα σχόλια του εκπαιδευτή να λαμβάνονται υπόψη στη διαμόρφωση του ορολόγιου προγράμματος!
Παράθεση
 
 
+2 #5 ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΤΡΟΚΑΝΑΣ 20-05-2013 08:34
Ποιες δικλίδες θα υπάρχουν για να μην καταλήξει η αξιολόγηση από τους καταρτιζόμενους μία "συνδιαλλαγή" με τους εκπαιδευτές?Καλ οί βαθμοί για μια καλή αξιολόγηση...Κα λός εκπαιδευτής θα καταλήξει αυτός που βάζει υψηλούς αλλά μη αντιπροσωπευτικ ούς βαθμούς μόνο και μόνο για να ξαναπροσληφθεί τον επόμενο χρόνο?
ΠΡΟΤΑΣΗ:να θεσμοθετηθεί ότι η αξιολόγηση λαμβάνει χώρα απροειδοποίητα και πριν από την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της προόδου. Να υπάρχει πρόβλεψη λ.χ. ότι θα γίνεται μεταξύ 6ης-7ης εβδομάδας κατάρτισης. Νομίζω ότι είναι επαρκής χρόνος για να σχηματίσουν οι εκπαιδευόμενοι ιδέα για το επίπεδο διδασκαλίας του εκπαιδευτή
Παράθεση
 
 
+4 #4 ΑΘΑΝ. Κ. ΔΕΒΕΤΖΙΔΗΣ 19-05-2013 09:10
Σαφώς και χρειάζεται αξιολόγηση και ιδίως αυτο-αξιολόγηση γιατί είναι ο μόνος δρόμος για αυτο-βελτίωση, εγώ πάντα ζητώ από τους εκπαιδευόμενους στο τέλος του εξαμήνου να με αξιολογήσουν ελέυθερα και ανώνυμα.
Παράθεση
 
 
+5 #3 Ιωάννης Παπαδόπουλος 16-05-2013 19:49
Πρέπει να προβλέπεται η δυνατότητα του εκπαιδευτή να προσβάλλει την αξιολόγηση του Διευθυντή Ι.Ε.Κ. σε περίπτωση που κρίνει ΄ότι αυτή τον αδικεί.
Παράθεση
 

Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

copyright 2012 © | ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ