4.1. Επιλογή εκπαιδευτών

Δημιουργηθηκε στις Πέμπτη, 09 Μαΐου 2013 Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 16 Μαΐου 2013 Ημερομηνία Δημοσίευσης

1. Οι θέσεις εκπαιδευτών των δημοσίων Ι.Ε.Κ. προκηρύσσονται από τις Περιφέρειες.

2. Οι προκηρύξεις αναφέρουν:

  • το εξάμηνο κατάρτισης
  • τις ειδικότητες που έχει αποφασιστεί να λειτουργήσουν στα ΙΕΚ κάθε Περιφέρειας
  • τις Θ.Ε. ανά ειδικότητα με αναφορά στο είδος τους (θεωρητικές – εργαστηριακές – μικτές) και στις προβλεπόμενες από το πρόγραμμα σπουδών ώρες διδασκαλίας ανά Θ.Ε.
  • τους δικαιούμενους συμμετοχής
  • τα απαιτούμενα δικαιολογητικά
  • τα κριτήρια επιλογής
  • τη σχέση εργασίας
  • τον τρόπο και την ανώτατη ημερομηνία υποβολής των αιτήσεων των εκπαιδευτών
  • τη διαδικασία υποβολής και διαχείρισης τυχόν ενστάσεων σε όλα τα στάδια επιλογής

3. Δικαίωμα υποβολής αίτησης έχουν όλοι οι ιδιώτες, καθώς και οι με οποιαδήποτε σχέση εργασίας ασχολούμενοι στο Δημόσιο Τομέα, που έχουν τα νόμιμα τυπικά προσόντα.

4. Τα προσόντα που πρέπει να διαθέτουν οι εκπαιδευτές περιγράφονται στα εγκεκριμένα και δημοσιοποιημένα αναλυτικά προγράμματα σπουδών των ειδικοτήτων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης.

5. Προϋπόθεση για την υποβολή αίτησης είναι η εγγραφή του υποψήφιου εκπαιδευτή στο Υπο-Μητρώο Εκπαιδευτών Α.Ε.Κ.

6. Η επιλογή των εκπαιδευτών γίνεται από 3μελή επιτροπή αποτελούμενη από το Διευθυντή του Ι.Ε.Κ., τον Προϊστάμενο της υπηρεσιακής μονάδας Δ.Β.Μ. και ένα μέλος οριζόμενο από τη Γ.Γ.Δ.Β.Μ.

7. Για την επιλογή των εκπαιδευτών συνεκτιμώνται τα ακόλουθα σε σχέση με την αντίστοιχη Θ.Ε.:

  • η εργασιακή εμπειρία,
  • η διδακτική εμπειρία,
  • η εξειδίκευση στο γνωστικό αντικείμενο που επιθυμούν να διδάξουν,
  • οι συναφείς με το αντικείμενο μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών,
  • η απόδοση, η συνέπεια και το επίπεδο συνεργασίας στην περίπτωση προηγούμενης συνεργασίας με το Ι.Ε.Κ.
  • κοινωνικά κριτήρια.

8. Σύμβαση έργου υπογράφεται μεταξύ κάθε εκπαιδευτή που επιλέχθηκε και της Περιφέρειας.

9. Στις συμβάσεις αναφέρονται, μεταξύ άλλων:

  • οι θεματικές ενότητες προς διδασκαλία
  • ο αριθμός των ωρών διδασκαλίας,
  • η ωριαία αντιμισθία και
  • οι υποχρεώσεις των συμβαλλόμενων μερών

 

 

Σχόλια   

 
+10 #24 ΠΑΝ ΒΟΥΓΛΑΝΗΣ 23-05-2013 16:29
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΗΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΣΤΟ ΥΠΟΜΗΤΡΩΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ Α.Ε.Κ ΑΦΟΥ Ο ΕΟΠΠΕΠ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ -ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΔΑΠΑΝΗ -ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ ΤΙΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ-ΑΠΑΙΤΕ ΙΤΑΙ ΧΡΟΝΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΕΟΠΠΕΠ (ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΔΕΚΑΔΕΣ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ).ΑΡΑ ΑΔΥΝΑΤΟΝ.
ΔΩΣΤΕ ΠΡΙΜΟΔΟΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΕΝΤΑΓΜΕΝΟΙ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΣΤΟ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2014 ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ ΠΟΥ ΣΤΕΡΟΥΝΤΑΙ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΦΘΙΝ.ΕΞΑΜΗΝΟ 2013.
ΕΥΕΛΠΙΣΤΩ ΟΤΙ ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΑΠΗΧΗΣΗ ΣΕ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΕΜΑΣ ΘΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΟΥΣ ΜΑΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
Παράθεση
 
 
-4 #23 ΑΝΤΩΝΗΣ 23-05-2013 13:33
3μελης επιτροπη ανα ΙΕΚ και οχι μοριοδοτηση..με γνωμωνα την εργασιακη και διδακτικη εμπειρια απο εγγραφα και μετα τα πτυχια...χωρις προυπηρεσια και εμπειρια τι θα διδαξει??
Παράθεση
 
 
+1 #22 ΚΑΡΒΟΥΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 23-05-2013 09:56
....ΑΓΑΠΗΤΕ, τα "ουσιαστικά" προσόντα που λες, πως "διαγιγνώσκοντα ι"; ΑΝ θεωρούμε ότι η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ δεν γίβνεται καλά ή καταστρατηγείτα ι, να κάνουμε προτάσεις να την κατοχυρώσουμε Θεσμικά. όχι να την καταργήσουμε... "Πονάει δόντι...κόβει κεφάλι!!"

"""Ε, όχι και προφορική συνέντευξη! Είναι η κερκόπορτα υποσκελισμού των τυπικών και ουσιαστικών προσόντων! Δηλαδή ένα Μάστερ ή 175 ώρες επιμόρφωσης από το Πανεπιστήμιο Αθηνών π.χ. θα είναι στην υποκειμενική κρίση κάποιας επιτροπής που μπορεί τα μέλη της να έχουν λιγότερα προσόντα από τον υποψήφιο;"""
Παράθεση
 
 
+8 #21 ΑΘΑΝ. Κ. ΔΕΒΕΤΖΙΔΗΣ 22-05-2013 09:54
Παραθέτοντας ΠΑΝ ΒΟΥΓΛΑΝΗΣ:
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ.

4.ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΙΜΕΛΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ.
Σ.


Ε, όχι και προφορική συνέντευξη! Είναι η κερκόπορτα υποσκελισμού των τυπικών και ουσιαστικών προσόντων! Δηλαδή ένα Μάστερ ή 175 ώρες επιμόρφωσης από το Πανεπιστήμιο Αθηνών π.χ. θα είναι στην υποκειμενική κρίση κάποιας επιτροπής που μπορεί τα μέλη της να έχουν λιγότερα προσόντα από τον υποψήφιο;

-Όντως να αποσυρθεί άμεσα η διάταξη για το Υπο-Μητρώο ΑΕΚ αν συνιστά λόγω αποκλεισμού, από τη στιγμή που δεν δόθηκε χρόνος, οδηγίες, πληροφορίες για την ένταξη όσων το επιθυμούν! Ο ΕΟΠΠΕΠ τι κάνει; Γιατί δεν ανοίγει το ηλεκτρονικό μητρώο, από τον Ιανουάριο του 2013 υποτίθεται θα ήταν έτοιμο να μας υποδεχθεί...
Παράθεση
 
 
+6 #20 κωστας 22-05-2013 03:53
για ποιό Μητρώο Υπο-μητρών εκπ/τών μιλάμε;Ας ξεκινήσει η διαδικασία και μετά βλέπουμε. Βάζομε μια διαδικασία τη στιγμή που δεν έχει ξεκινήσει καμιά διδικασία για ένταξη στα μητρώα από τον αρμόδιο φορέα;π'οτε θανοίξει το πρόγραμμα για υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης; πότε θα εξεταστούν οι υποψήφιοι΄ππότε θα βγούν αποτελέσματα΄πρ ιν από τέλος 2014 απ0κλείεται. πρέπει να αποσύρεται άμεσα την προϋπόθεση για τα μητρώα.
Παράθεση
 
 
-1 #19 ΠΑΝ ΒΟΥΓΛΑΝΗΣ 21-05-2013 18:38
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ.
1.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΚΑΙ Η ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΗΛΈΚΤΡΟΝΙΚΑ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ..
2.ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΛΙΜΑΚΟΥΜΕΝΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΔΑΚΤ.ΚΑΙ ΕΠΑΓ.ΕΜΠΕΙΡΙΑ.
3.ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΥΠΟΨΙΝ. Η ΚΑΘΕ ΑΔΕΙΑ ΑΣΚΗΣΕΩΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ.
4.ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΙΜΕΛΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ.
5.ΣΤΗ ΛΗΞΗ ΚΑΘΕ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΩΝΥΜΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ.
6.ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ.
7.ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΑΥΣΤΗΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2 ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ.
8. ΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΘΕΙ ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.
9.ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΑΡΚΗΣ ΧΡΟΝΟΣ ΣΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΕΝΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΞΕΤΑΣΗ ΑΥΤΩΝ ΕΓΚΑΙΡΑ ΠΡΙΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΤΟ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΕΞΑΜΗΝΟ.
10.ΟΙ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΝΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ 1η ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ.
Παράθεση
 
 
+3 #18 Κάκκος Χρήστος 21-05-2013 12:06
Μπορεί κάποιος να μου πει ποιο είναι το Μητρώο εκπαιδευτών Α.Ε.Κ.?
Επίσης γνωρίζει κανείς τι γίνεται με το θέμα της εγγραφής στο Εισαγωγικό Μητρώο του ΕΟΠΠΕΠ?Πότε θα ανοίξει η ηλεκτρονική αίτηση?
Παράθεση
 
 
+4 #17 ΓΙΩΤΑ Δ. 20-05-2013 18:36
-Πρέπει να δουν με περισσότερη προσοχή την συνάφεια του πτυχίου με την ειδικότητα. Γιατί την τελευταία φορά είδαμε πολλά Κουφά(συγγνώμη για την έκφραση)πράγματα.
-Πρέπει να λαμβάνονται υπόψη και άλλα πράγματα στην μοριοδότηση όπως συγγραφικό έργο, δημοσιεύσεις, εισηγήσεις κ.λ.π
-Ποιο μητρώο Α.Ε.Κ;Αφού ο ΕΟΠΠΕΠ από την σύσταση το εως τώρα δεν έχει κάνει τίποτα όσο αφορά τα δεκάδες μητρώα που διαθέτει(άλλο ζήτημα προς εξέταση). Πότε θα ανοίξει η ηλεκτρονική αίτηση, πότε θα εξεταστούμε, πότε θα βγουν τα αποτελέσματα;Σί γουρα όχι μέχρι την 1/09/2013. Άρα τουλάχιστον προς το παρόν θα πρέπει να το αφήσουν αυτό το ζήτημα
Παράθεση
 
 
+5 #16 ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΤΡΟΚΑΝΑΣ 20-05-2013 18:05
Τα στοιχεία που συνεκτιμώνται στην παράγραφο 7 είναι σωστά, αρκεί και η μοριοδότηση που δίνεται στο καθένα να είναι και ανάλογη. Στο τρέχον εξάμηνο παρατηρήθηκαν ανακολουθίες. Δεν είναι δυνατόν το μεταπτυχιακό να έχει 5 μόρια και το διδακτορικό 7, τη στιγμή που το τελευαταίο απαιτεί τουλάχιστον το διπλάσιο, για να μην πω τριπλάσιο κόπο και χρόνο. Ούτε η πιστοποίηση ηλεκτρ. υπολογιστή με 3 μόρια σε σχέση με το μεταπτυχιακό 5. Ούτε φυσικά ο χρόνος ανεργίας να υποσκελίζει τελικά το χρόνο σπουδών. ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΣΠΟΡΑ ΜΟΡΙΩΝ. Επίσης να καθοριστεί ποια μαθήματα είναι συναφή για προσμέτρηση επαγγελματικής προϋπηρεσίας (π.χ. κάποιοι στις αιτήσεις δεν μπορούσαν να κατανοήσουν ότι το ΔΙΚΑΙΟ Ι, ΙΙ, ΙΙΙ κ.ο.κ. είναι συναφή μαθήματα)
Παράθεση
 
 
+7 #15 ΜΑΡΘΑ 20-05-2013 09:37
1.Καθορισμός κριτηρίων επιλογής εκπαιδευτών, που να έχει καθολική ισχύ. 2.Προσδιορισμός προσοντολογίου εκπαιδευτών για κάθε ειδικότητα κατάρτισης βάσει προπτυχιακών, μεταπτυχιακών, διδακτορικών τίτλων σπουδών και άλλων συναφών προσόντων.
3.Προσδιορισμός διαδιακασίας ανάθεσης μαθημάτων, με τήρηση σειράς κατάταξης.
4. Πλαφόν στις συνολικές εβδομαδιαίες ώρες διδασκαλίας και στον αριθμό των ΙΕΚ, που μπορεί κάποιος να επιλεγεί.
5. Προτεραιότητα σε ανέργους εκπαιδευτές.
6.Εκπαιδευτική ικανότητα σε ενήλικες (ΕΚΕΠΙΣ,σεμινάρ ιο 100 ωρών,μεταπτυχια κό) (Το ότιδιδάσκει κάποιος στην πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια εκπαίδευση δεν τον καθιστά a priori ικανό σε ενήλικες.
7.Δημιουργία μητρώου, ώστε κατ' έτος, να κατατίθεται μόνο η αίτηση και νέα δικαιολογητικά.
8. Ποιο είναι το μητρώο ΑΕΚ;
Παράθεση
 

Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

copyright 2012 © | ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ